תקנון EasyWrite
*התקנון מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, ופונה לשני המינים.

1. מהות ההתקשרות
1.1 החברה מספקת שירותי תיווך, ניהול ותיאום בין כותבים לבין לקוחות לצורך כתיבת עבודות אקדמיות.
1.2 הכותב שיבצע את העבודה הינו בעל הכשרה אקדמית מתאימה לתחום העבודה.
1.3 הלקוח רשאי לבקש פרטים על השכלתו וניסיונו של הכותב טרם ביצוע תשלום.

2. תשלום
2.1 עלות העבודה תיקבע מראש ותאושר על-ידי הלקוח בכתב.
2.2 עם אישור ההזמנה, הלקוח ישלם מקדמה בסך 50% מהעלות הכוללת.
2.3 יתרת התשלום עבור העבודה תשולם במלואה לפני מסירת העבודה המלאה ללקוח. EasyWrite לא מחויבת להעביר ללקוח את העבודה המלאה כל עוד לא הוסדר מלוא התשלום בפועל.

3. זכויות יוצרים ושימוש בתוכן
3.1 התוכן המועבר ללקוח הינו יצירה ספרותית מוגנת בזכויות יוצרים, ומיועד לשימוש אישי בלבד לצורכי למידה והעשרה.
3.2 אין להציג את התוכן כאילו נכתב על ידי הלקוח, ואין לעשות בו שימוש המנוגד להוראות מוסדות אקדמיים.
3.3 חל איסור מוחלט למכור, להעביר, להעתיק או להפיץ את התוכן לכל צד שלישי.

4. תיקונים ושינויים
4.1 החברה מתחייבת לעריכת סבב תיקונים אחד שכלול בעלות העבודה לאחר שליחתה ללקוח.
4.2 לא יבוצעו תיקונים על בסיס דרישות חדשות שנוספו לאחר סיום העבודה.
4.3 אחריות לביצוע תיקונים חלה למשך 30 ימים ממועד השלמת העבודה.

5. ביטול העסקה
5.1 ביטול תוך 24 שעות ממועד התשלום, ובתנאי שלא החלה הכתיבה, יאפשר החזר חלקי בניכוי 100 ש"ח או 5% מהעלות – הגבוה מביניהם.
5.2 אם החלה עבודה – יחול חיוב חלקי לפי היקף העבודה שבוצעה בפועל.
5.3 אין אפשרות לבטל הזמנה שהושלמה מעל 65%.

6. אחריות
6.1 החברה מתחייבת לסודיות מלאה ולא תעביר את פרטי הלקוח לצדדים שלישיים.
6.2 החברה אינה אחראית להישגיו האקדמיים של הלקוח או לשימוש שיעשה בתוכן.

7. נהלים כלליים
7.1 שגיאות לשון/עריכה בשיעור של עד 2% מהעבודה נחשבות כסבירות.
7.2 השירות אינו כולל: מצגות, ראיונות, תצפיות, נתונים – אלא אם צוין במפורש.
7.3 עריכת שער לעבודה – באחריות הלקוח.
7.4 כל עיכוב מצד הלקוח באספקת חומרים עלול לעכב את מועד סיום העבודה בהתאם.

צור קשר